tisdag 12 augusti 2014

Om mig.

Jag är Ella. Min ålder är egentligen irrelevant. Jag bor i en förort till Sveriges huvudstad, Stockholm. Jag lyssnar på nästan all musik, men gillar generellt mest indiemusik och gamla vinyler. När jag mår dåligt tittar jag på franska filmer och ber om vippiga kjolar i 60-talets Paris. Jag är feminist och vegetarian med en önskan om vackra människor med glänsande lockar. Välkommen till mitt kaos.


I'm Ella. My age is irrelevant really. I live in a suburb to the capital of Sweden, Stockholm. I listen to almost all kinds of music, but generally I like indie music and old vinyls. When I feel bad i watch french movies and beg for perky skirts in the 60th century Paris. I'm a feminist and vegetarian with a wish for beautiful people with shining ringlets. Welcome to my chaos. 












Jag tittar också på för mycket Wes Anderson filmer. / I also watch too much Wes Anderson movies. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar